torsdag 15. september 2011

Første julekort i september

Jeg har laget et julekort i kveld og dette skal inn til hjertebodens juleutfordring hvis jeg bare får laget to til julekort. I kveld har jeg brukt en skisse fra sketchy colors, laget av Marianne, som utgangspunkt for kortet.
Dette er altså tre utfordringer jeg vil delta på:
1)Sketchy colours, brukt skisse
2)Kort og godt, brukt steinblader fra deres butikk samt brukt spellbinders for å stanse ut motivet,
3)3ndy papir. Brukt rester, det blå og hvite polkadott papiret samt selve motivet som er fra et restemønsterark. Skal bruke noe pynt jeg sjeldent bruker og det må bli håndsøm - her har jeg sydd en hel ring for hånd rundt motivet. Tror den ringen er synlig nok.


Ellers har jeg ryddet i mønsterpapir og jeg har masse rart liggende. Tror jeg må vurdere å gi bort en del ark som jeg vanskelig kan se for meg at jeg klarer å bruke. Må tenke over den saken:)

7 kommentarer:

  1. Helt nydelig :-) Det er mye igjen av september,så du har god tid til å lage to kort til ;-) Flink du Heidi, som har klart å henge med på denne utfordringen :-)Ha en flott helg :-)

    SvarSlett
  2. Herlig julekort, Heidi. Mine er ikke begynt på enda engang.
    Siden du ikke liker klin og klæsj, kanskje jeg skal utfordre deg litt ekstra (???) til å bli med på utfordringen vår. Eller vil du ikke snakke med meg mer da ;o)
    Klem :o)

    SvarSlett
  3. Nydelig julekort, så fint motiv du har brukt :)
    Lekkert med sømmen.
    Ha en flott helg, klem :)

    SvarSlett
  4. Herlig julekort, Heidi, klart du klarer de to andre i september også :-) (Kan ikke gi oss når vi har holdt det gående så lenge, da !)
    Har alltid vært i tvil om blomster på julekort, men dine blomster er så veldig vakre og psser såå godt - jeg liker det !
    God helg til deg.
    Klem
    T.

    SvarSlett
  5. Ååååå dette var lekkert!
    Digger den gammeldagse feelingen dette gir meg. Skikkelig søt vintage. Nydelig den røde og med det beige til.

    God bedring.

    Klem Renate

    SvarSlett
  6. Et nydelig julekort Heidi, med lekre detaljer, og en flott bruk av skissa vår!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til.
    Ha en flott helg.
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  7. Nydelig kort, og lekkert med håndsøm - beundrer de som har tålmodighet til slikt! :) Takk for at du deltar! :)

    SvarSlett