søndag 25. september 2011

Julekort nr 3 i september (hjertebodens juleutfordring)

I've made my third christmas card in september and i know i will have time to make gifts in december insted of christmascard (i've made three x-mas card every month this year:)
The cute image is from Inkido ( i think) and i have used Martha Stewart punch to make the cute frame with journaling on. I have made a pebbles for the first time (thank you Renate Ullpurka for teaching me new things).

Dette er 3. julekort og jeg er fornøyd med at jeg klarer tre i måneden så langt. Denne helgen har det vært scrappemesse i Lillestrøm, Stempelscrap, og jeg var ikke der! Hadde tenkt å dra men så var det meldt fint vær denne helgen og jeg vet ikke når det sist var en helg uten regn og da lagde vi uteplaner. Vi har vært på båttur. Dro fra son til Horten og hadde det koselig. Jeg spiste nykokt krabbe fordi naboene i havna hadde fanget en 40-50 stk og de sto og kokte på brygga. Leon fikk mange krabbeklør og en hel krabbe og jeg og han koste oss masse med maten. Ferskere mat skal man lete lenge etter! Så, det ble en familie helg i stedet for scrappe helg. Jeg har helt sikkert spart masse penger på å ikke dra men jeg vet at det var mange på messa som jeg hadde hatt lyst til å treffe og si hei til. Det får bli en annen gang. Nå skal jeg hoppe i seng. Har vært masse frisk luft denne helgen og det blir man trøtt av:)

7 kommentarer:

  1. Hei min venn! Skulle gjerne hatt det med meg på messa idag ja! Men på stuebordet mitt ligger arkene jeg skulle kjøpe for deg + den hemmelige forundrings bursdagsgaven jeg gleder meg til å gi deg!! ;) Så litt messe snop skal det nok bli på deg!!! ;) Men godt at dere fikk en koselig ute/familie helg da! Trenger sånt innimellom, og ikke minst nyte det siste man kan av varme i luften ute! :) Koselig dettte julekortet ditt! Søtt bilde og artig med QK bladene til den røde rosen som jo også kan asossieres med en juleglede igrunn! :) Gleder meg til tirsdag og Leons bursdag...min lille gutt blir sååå stor jo....sukk! ;) God natt! Klem

    SvarSlett
  2. Høres ut som om du hadde en flott helg selv uten scrappes messe :-) Det var nok å bruke penger på der ja :-) Riktig nydelig ble dette julekorte ditt :-)Flink du Heidi :-) Ha en strålende flott uke :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, Heidi, og så fint med en god familiehelg - det trengs !
    Vi som ikke fikk med oss noen messe får heller glede oss over alle pengene vi har spart :-)

    SvarSlett
  4. Prøv bare å glede dere over pengene dere sparte, dere hadde kjempelyst til å komme på messen. Det var en kjempefin helg, og dere gikk glipp av masse!!!
    Gratulerer med tredje julekort, Heidi. Kjempefint. Hadde jo håpet at jeg skulle slå deg her da, - men det gjør jeg visst ikke. Sees snart. Gleder meg. Og gratulerer med Leon imorgen. Stor flott gutt.

    SvarSlett
  5. Dette var virkelig et nydelig og stemningsfullt julekort, så fiine farger og flott oppsett og pynt. :)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Fantastisk bra å klare å følge opp disse julekortene hver måned. Og fantastisk bra å styre unna messa!:)
    Ferske krabber er en opplevelse i seg selv, og ikke helt dagligdags.
    Dette julekortet var nydelig, flott med osteklut.
    Klem

    SvarSlett
  7. Nydelig julekert :o)
    Herlige farger og detaljer.
    Hørtes ut som om dere hadde en super helg.
    Tror dere kan være heldige nå i helgen også.
    Klem Connie

    SvarSlett