mandag 5. september 2011

Trykkpressa vil se skyer og 3ndy får se restepapir


Trykkpressa har oppgave hvor man må bruke minst to skyer på det prosjekt man lager. 
Dette er et motiv jeg har hatt en stund og nå måtte det prøves ut.
Er ikke helt sikker på hvem som skal få kortet, derfor ingen tekst på det ennå.
Ser for meg at kortet blir et bursdagskort til et lite barn. 

3ndy papir har også en utfordring gårende i september og jeg vil delta på denne også
med kortet ovenfor. I oppgaven skal man bruke restepapir fra 3ndy (og det hvite arket med grønne prikker på er en flott 3'ndy rest). Så skulle man bruke en pynt man ikke har brukt på lenge og da har jeg brukt bånd på dette kortet. Jeg inrømmer det så gjerne, jeg er ikke spesielt glad i bånd. Ikke fordi det ikke er fint 
(for det er jo veldig fint med bånd) men heller fordi jeg glemmer å bruke det. Er blitt så mye mer 
glad i å lage fine kanter med puncher og det har nesten erstattet bånd. 

Ellers har jeg brukt magnolia svirle dies, kirsebærblomster fra Wild Orchid craft, bare restepapir, bånd og en liten punchet hjertebord under motivet. Tekst på motivet får komme på et senere tidspunkt:)


15 kommentarer:

  1. Knallherlig kort. Fargene er bare til å bli glad av. Og det trengs med det været vi har hatt i dag. Herlig motiv og.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Så søtt kort i herlige farger Heidi!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  3. Dette var et kjempefint kort og så søtt motiv du har brukt. Lekker swirl du har brukt også.
    klem :)

    SvarSlett
  4. Hei
    Kult kort, med herlig motiv!
    Takk for koselig kommetar i bloggen min..
    Du spurte meg om teksten på kondolansekortet. Jeg bruker Wordart når jeg lager tekstene. En og en linje som jeg plasserer der jeg vil. Da får jeg de så tett.
    Klem fra Gro

    SvarSlett
  5. Nydelig kort i delikate farger.
    Klem Connie

    SvarSlett
  6. Riktig søtt ble dette kortet :-) Ha en flott tirsdag :-)

    SvarSlett
  7. Så fint å se litt farger! Motivet passer jo fint til et lite barn. Enig, punch kan fint erstatte bånd!:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Kjempeflott kort i herlige farger!
    Likte stempelmotivet ditt,som jeg også syns passer til et barn :o)

    -Helle-

    SvarSlett
  9. Så morsomt kort, herlig motiv og knallflotte farger. Bra du husket å bruke litt bånd da!!!

    SvarSlett
  10. Herlig kort med søtt motiv og friske farger, nydelige blomster du har brukt.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  11. Så utrolig nydelig dette er, Heidi, likte så godt de sarte fargene du har brukt, og motivet er jo bare skjønt, da.
    Sees vi i morgen ? (Håper det :-))

    SvarSlett
  12. Hehe, båndbruk kan være vanskelig ja! Mange lekre bånd som lokker en til å kjøpe, og så står de der bare ubrukt :p Takk for at du ble med på 3ndy-utfordringen! :)

    SvarSlett
  13. Hei på deg...da er jeg forhåpentligvis mer tilbake på bloggen igjen. Får endelig tatt bilder av prosjektene mine igjen og det er så godt å ha kamera igjen og ikke minst et nytt et da! ;) Digger fargene i dette kortet må jeg jo innrømme. Mange nydelige grønntoner her! :) Morsomt stempel motiv i herlige farger også og det ble nydelig med blonden din! :) Ha en kreativ og god uke med god helse også! ;) Klem

    SvarSlett
  14. Motivet er bare helt herlig!! Og fargene like så:-) Kjempe flott kort, Heidi!
    Kan tro vi har hatt en fin uke på Mallorca!! Skal garantert på ny tur:-)...om ikke altfor lenge:-)

    Ha en fin og kreativ uke! Klem Laila.

    SvarSlett
  15. Kjempefint kort og herlig motiv med søte skyer :) Takk for ditt flotte bidrag og ha en super dag!

    Hilsen
    Maria, Ett Trykk DT

    SvarSlett