lørdag 15. oktober 2011

Ny Kort O Mainia oppgave!

Det er tid for ny oppgave hos Kort O Mania (http://kortudfordring.blogspot.com/). Denne gangen er temaet "lys". Vi vil gjerne se deg dekorere lys eller lage lyskort eller finne på andre kreative løsninger som handler om lys. Du kan jo feks også dekorere fyrstikkesker! Gleder meg veldig til å se hva dere kommer frem til. Selv liker jeg å lage lyskort. Denne gangen prøvde jeg meg på å lage en lysmansjett til lys - pga brannfaren skal ikke dette lyset tennes på- Det skal f¨å stå til pynt i vindusposten i stedet for.

Når dette innlegg publiseres sitter jeg på Skitreffet sammen med 100 andre damer og har det helt fantastisk flott. Håper på en kreativ helg i hvertfall. Håper dere også har det bra hvor enn dere er:)

5 kommentarer:

  1. Nydelig pyntet lys.
    Håper du har det fint på treff.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Når denne komentaren leses, så er Ski treffet over for denne gangen ;-) Hyggelig å treffe deg igjen som alltid :-) Gleder meg allerede til neste treff! Dette lyset er aldeles nydelig Heidi :-) Du er så flink :-) Ha en flott og avslappende kveld :-)

    SvarSlett
  3. Lekkert pyntet lys, Heidi. Takk for i helgen. Alltid like koselig:) Klem

    SvarSlett
  4. Flott pyntet lys! Jeg kommer på treff på fredag, så du må gjerne sitte sammen med meg. Hyggelig at jeg er til inspirasjon for noen. Har planer om å scrappe en LO eller to. Har et par prosjekter i hodet.

    SvarSlett
  5. Takk for sist, Heidi! Veldig koselig scrappe-helg:-) Takk for at sjåføren stoppet på Hobbykunst:-)...vidunderet lagde et kort sammen med meg igår! Nydelig pyntet lys du har laget her!!

    Ha en fin uke! Sees på fredag:-)
    KLem Laila.

    SvarSlett