torsdag 26. august 2010

Nordsalten hobbyklubb utfordring - til en mann

Jeg har ikke skrevet noe på lenge, men det har jo ikke Shakespeare heller! Tror det får være unnskyldning god nok :=)
Har hatt noen fæle uker og den ene nyra mi har vist bestemt seg for å sette tolmodigheten min på prøve og jeg som ikke har tid til å gå rundt og hangle sånn da gitt - dårlig kombinasjon akkurat det!
Ellers er skolehverdagen her og rutinene begynner så smått å synke inn hos familien Rahm. Leon synes det er pyton med lekser igjen og prøver å overtale mammaen sin til å la han gjøre så lite som mulig (de har ulike leksenivåer) mens mammaen pga litt kort lunte (forbaska nyre) glatt overhører slik surmuling og har satt han på det midterste trinn på de fleste fag. Livet er en kamp og noen ganger må man bare vinne!

Jenny synes leksene så langt er mye mer morsomme enn forrige skoletrinn og jeg håper det fortsetter. Hun er vanligvis flink til å gjøre lekser men hun har aldri uttalt at matte er morsomt før - så håper det varer.

Jeg har ikke klart så mye den siste tiden bortsett fra det mest nødvendige. Har prøvd å lage et par kort siden sist jeg var innom her og det resulterte i veldig dårlige resultater begge gangene. Men i dag har jeg laget et kort og det er etter en skisse hos Nordsalten hobbyklubb - til en mann er temaet. Har nemmelig en venninne som skal gifte seg neste helg og hun ville gi mannen et morgengave sammen med et kort. Har laget teksten selv på pc og motivet er Northstamps. Kortet ble ganske enkelt og stilrent og nå håper jeg bare at hun liker det. Inni kortet har jeg pyntet med mønsterark, sitatet "Føler meg beæret for at du valgte meg" samt " jeg elsker deg masse, mannen min" og selvsagt skrive plass slik at hun selv kan skrive det hun føler for.

11 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort! det tøffe stempelet er jo bare så flott!..stilrent og pent pynta.perfekt til en mann var dette. godt at du har fått kosa deg litt på loftet igjen:-)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort, flott tekst da gitt :)

    Håper du snart blir bra, klem :)

    SvarSlett
  3. That's a gorgeous card Heidi! Really love it!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  4. Hei Heidi.
    Kjæmpeflott kort du har laga!
    Ønska dæ go' bedring!!
    Klæm fra Kjøpsvik i Nord ;-)
    -Helle-

    SvarSlett
  5. Det kortet ble kjempemorsomt, kul tekst! Den teksten burde du ta patent på! Kunne nok tenke meg å låne den, ja. Har god smak! Håper vi sees på lørdag.

    SvarSlett
  6. Så fint å "se" deg igjen. Du er ikke Shakespeare nei, men du skriver vel så bra hi hi, så hverdagslig og kjekt å lese;) Ikke bra at du har vært dårlig i det siste:( Skal sende noen gode tanker til deg og håper det hjelper;)
    Minstemann her (nå 13 år) hadde også slik valgfri nivå i noen fag. Han ville selvfølgelig ta det laveste(for å ha mere tid til andre ting....), men nei du-her tar vi ikke den letteste utveien, og det skal jobbest;) Nå er han på ungdomsskolen og skal styre leksene selv. De første ukene har det vært lite lekser(jeg må ha litt kontroll;)), men han vil nok snart merke at nå er det alvor.....
    Kortet likte jeg veldig godt:) Rødt er jo kjærlighetens farge, og det stempelet var drit tøft;)
    God bedrings klem er herved overført fra meg;)

    SvarSlett
  7. Hei,hei Tante!
    Jeg tenkte jeg skulle stikke innom til deg en tur og kikke litt ;) Du er UTROLIG flink til å scrappe og lage kort!
    Hils til alle fra meg!
    Klemmer fra Frida <3<3<3

    SvarSlett
  8. Et nydelig kort Heidi! Så stilig dette stempelet sammen med herlig tekst:-) Perfekt til anledningen...dette må jo bare mottakeren elske vel?:-)
    Håper virkelige du snart blir bedre! God bedring ønskes fra meg:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  9. Kjempeflott kort - og så passer det så bra for anledningen det skal brukes! :)
    Trist at helsen ikke er på topp - nyregruff er ikke gøy (vi måler kreatinin 4 ganger i året her i huset) - men det kan jo like gjerne gå opp som ned ... Sånn som det meste annet her i verden!
    Takk for at du deltar i NSHKs utfordring!
    Ha en god kveld - og god bedring til nyren din! :)

    ♥ Klem, Marianne

    SvarSlett
  10. Hei Heidi. Morsomt kort... teksten er jo helt perfekt for et morgengavekort!
    Håper nyren din begynner å oppføre seg ordentlig snart. God bedring!
    Klem Tonje:)

    SvarSlett
  11. Så kult dette kortet var, herlig motiv ! Passer perfekt til anledningen :)
    Får håpe nyren din "tar til fornuften" snart. Kjedelig å gå sånn.
    Ønsker deg en fin helg og god bedring! Håper vi ses på treff snart :o)

    Klem :)

    SvarSlett