torsdag 26. august 2010

Sketchy colour - en skisseoppgave + pay it forward

Ja - to kort på en dag, ikke verst til meg å være. Begynner definitvt å bli frisk ;=)
Dette er til venninnen min som skal gifte seg og jeg har laget kortet etter skissen (som jeg likte veldig godt) og med farger som jeg vet min venninne liker. Jeg er ikke veldig glad i grønt. Bruker vanligvis å kjenne en scrappesperre hvis jeg scrapper med grønt som hovedfarge. Maja arket i grønt som jeg har brukt er så fint så det var lekende lett å lage et grønt bryllupskort. Motivet og tekststemplet er fra North Stamps.

Så et tips til alle Promaker-fans! Tidligere Binders, nå Staples, har tilbud på Promaker til 19,- stk. De reklamerer med å ha alle 148 fargene! Det er ikke verst!!!!!

Pay it forward: Jeg fikk for en stund siden en hyggelig pakke fra Gro med masse fint inni. Hadde meldt meg på "pay it forward" hos henne. Det jeg må gjøre nå er å sende scrappe pakke til tre andre og har du lyst til å få pakke fra meg samt sende tre pakker til noen andre etterpå så kan du melde din interesse under her. De tre første som melder seg på "pay it forward" hos meg blir med på moroa!

Natta alle sammen :=)

14 kommentarer:

  1. Oi, vennen! Du er så kjapp å legge ut idag du at jeg rekker jo ikke kommentere et innlegg før det neste er ute,hehe! Disse to kortene er bare helt herlige begge to! Du er så flink altså! Også er jeg så glad for at du føler deg litt bedre igjen, ENDELIG!!! Blir så bekyrat for deg vet du! Takk for god prat idag! Veldig veldig glad i deg!!! Klem

    SvarSlett
  2. For ett aldeles lekkert kort du har laget her Heidi. Digger det arket fra Maja Design selv og skulle hatt flere av det <3
    Lekkert stempel og.
    Ha en super helg. Klem

    SvarSlett
  3. Woww a beautifull card Heidi!! Sorry to hear that were ill the last three weeks. Hop you feel better now dear!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  4. Flott kort du har laget Heidi! Det er jo så koselig å lage noe psesielt til venner man vet setter pris på det.

    Jeg har vært på Staples allerede og sikret meg noen av godbitene der. ;)

    Ønsker deg ei fin helg.

    SvarSlett
  5. Et nydelig bryllupskort Heidi!
    Likte veldig godt fargevalget ditt:-)
    Herlige Maja ark, flott motiv og nydelige blomster!
    Godt å høre at formen er bedre:-) Ønsker deg og dine en fin helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  6. Nydelig kort, lekre ark og lekkert pyntet. Kankje jeg skal vurdere å utvide samlingen med promarkers! Har fremdeles 32 stykker. Haha

    SvarSlett
  7. Awww... så Fin <3<3<<33
    Kjempe flott stempel, tekst, ark og ikke minst pynten! Det ble utrolig bra <3<3<3

    Klemmer fra din største scrappe-fan: Frida ;p

    SvarSlett
  8. Dette var skikkelig elegant og lekkert Heidi!
    Du har pyntet det så flott synes jeg.
    Ønsker deg en riktig god helg!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  9. Dette var jo rålekkert !! Så delikat og vakkert ! Nydelig ark og farger, og lekkert pyntet!

    Klem igjen :o)

    SvarSlett
  10. Oi, det var et nydelig kort. Motivet var flott.
    Klem :o)

    SvarSlett
  11. Lekkert bryllupskort! Og nydelig grønnfarge!

    SvarSlett
  12. For et nydelig bryllupskort du har lage, og nydelige farger :-)
    Ha en fin helg!
    Klem Guro

    SvarSlett
  13. wow super lækkert. Du må have en dejlig weekend
    knus pia

    SvarSlett
  14. Åååå for et LEKKERT bryllypskort! Nydelige farger og papirer, og så elegant i stilen!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    Klem, Marianne:)

    SvarSlett