onsdag 4. august 2010

Sukkersøtt sommerutfordring


Sukkersøtt har en utfordring som handler om hva vi gjør om sommeren. Jeg har laget et kort hvor temaet er "Play". For vi leker masse om sommeren!!! Er det godt vær ute leker vi ute og er det dårlig vær leker vi inne - feks har ungene mine en stor eske med utkledningstøy som fortsatt er populært fra tid til annen og i den esken finnes både engelvinger og slik som her "magiske tryllestaver" samt kroner til både gutt og jente.

Så dette er mitt bidrag til sommerutfordringen. Kortet lagde jeg da jeg var sammen med Lambi for en uke siden og endelig får jeg lagt det ut (det ble bare plutselig borte og jeg endevente en del saker i går og da lå det selvsagt et lurt sted).

Jeg har begynt på min 4. antibiotikakur siden mai i dag og denne gangen har jeg overtalt legen til å gi meg dobbel dose og det i tre uker! Hun lurte på om jeg tålte det og det gjør jeg. Det er verre å gå rundt å ha vondt i nyra og kjenne at kroppen går på tomgang. Hvorfor ble jeg ikke lege? Da hadde alt vært litt lettere. Jeg later forresten som om jeg er lege for jeg vet altid hva jeg feiler når jeg går til legen - jeg går da ikke til legen hvis jeg ikke er sikke på diagnosen. Urinveisinfeksjoner som er på vei opp til nyrene er enkle diagnoser. Der har jeg visst kompetanse - litt for mye kompteanse. Men nå blir jeg bra igjen. Jeg bare orker ikke flere runder akkurat nå. Men ellers har jeg det ganske så bra. Det er deilig med sommer og jeg spiser bringebær som dessert hver dag. Heldig er jeg som har villbringebær bak hekken i hagen og mannen min har slått greset der og laget stier slik at jeg kommer til bringebærene fra alle kanter. I går plukket jeg en halv kilo bringebær og laget syltetøy. Nam nam - det er bare hærlig!

12 kommentarer:

  1. Kjempefint kort :)

    God bedring, håper den "hestekuren" virker.
    Heldig du da som kan plukke bringebær selv :)

    SvarSlett
  2. For et rålekkert kort!!! Stilig med bølgepappen og sommerfuglen!
    Takk for at du deltar og god bedring:)
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett
  3. That's a wonderfull card Heidi!! Really love it!

    SvarSlett
  4. WOW Heidi, your cards are gorgeous!! I really like them!
    Hugs Nicolet

    SvarSlett
  5. Lekre kort du har laga i det siste! Dette var helt nydelig :) Kjipt at man må være ekspert for å prøve seg på helsevesenet - men sånn er den brutale virkelighet. Håper du kommer deg raskt - og kos deg med bringebæra, høres helt ut som paradis :)

    SvarSlett
  6. Nydelig kort du har laga her!Veldig "deg" i farger og pynt (bølgepapp)Godt å se at du kan koble av fra utallige kurer med kortlaging.Håper du kommer deg raskt,og får overskudd til masse kreative krumspring fremover. klem fra meg:-)

    SvarSlett
  7. super flot kort , jeg håber du snart bliver rask ikke rart ikke at være på toppen. Du må have en god søndag.
    knus Pia

    SvarSlett
  8. For et nydelig sommerkort. Det stemplet var kjempesøtt! ha en fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  9. Kjempe flott sommerkort Heidi!
    Lekre farger og mønster ark i lag på lag.

    Ha en fin mandags kveld og fortsatt fin sommer!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  10. Den skjønne prinsessen er såå nydelig fargelagt Heidi! :) Koste oss når vi lagde disse kortene sammen for snart to uker siden ja! :) Ble så lekkert dette kortet!! :) Nå må du bli frisk!!! Slutte med disse infeksjonene dine....det er jo SÅÅÅ VONDT!!! :( God bedringsklem fra meg! :)

    SvarSlett