lørdag 5. desember 2009

Et lite julekort nå i kveld


Dette ble ikke helt som jeg hadde tenkt - men, det gjør kanskje ikke noe? Min søster Janne (salvie)kommer til å mumle noe stygt om bølgepapp når hun ser dette og Lambi (Elise) sitter nok og tenker det samme. Men, bølgepapp er røft og tøft og det blir som oftest fint også. Her har jeg smurt på litt hvit gesso som skal forestille litt snø. Byen i bakgrunnen er Magnolia stempel som jeg har klippet ut og god jul biletten har jeg stemplet og klippet til den også. Skal nok gi dette kortet til noen som liker bølgepapp - eller kanskje ikke ????


Det svarte i bakgrunnen er scanneren min. Er et kort med bølgekanter dette her!

4 kommentarer:

  1. Bølgepapp er da skikkelig tøfft!Hvorfor i alle dager skulle noen ikke like det?

    Koselig julekort, spør du meg :)

    SvarSlett
  2. hei å hå! ja jeg måtte jo le litt av kommentaren din da.For jeg er jo ikke akkurat noen fan av bølgepapp da.Men til mitt forsvar må jeg få si at dette er det fineste kortet jeg har sett med bølgepapp.Av skisser også faktisk.Så når det glir så i ett med motiv og helhet,så ble det veldig flott!Heldig er den som får dette til jul:-)

    SvarSlett
  3. Hahaha du...jeg er vel ikke akkuret en storbruker av bølgepapp nei...men den første LO jeg brukte dette på var fakttisk av DIN sønn Leon,hehe! Jeg kan nok bruke det en skjelden gang men du har rett i at jeg ikke er stor-fan da,hehe! ;) stilig julekort i sin helhet! Likte kjempe godt stempelet av byen i bakgrunnen og kult med hvitmaling som gir snø effekt! Kortet i forje innlegg som du lagde hos meg ble også kjempe koselige!:)Var så kos å få deg og Jenny på jente besøk sånn litt på sparket! :) Klem

    SvarSlett
  4. Det var et kjempefint julekort, stilig motiver og morsomt montert.

    SvarSlett