tirsdag 4. mai 2010

Bidrag til Korto mainia og Bajas 1 år!


Hos Kortomainia har de en utfordring hvor man skal bruke metall pynt. Jeg har laget et kort med Karen Doodles motiv. Har brukt bazzil, Nille mønsterak, Basic grey mønsterark, bølgepapp, "just my luck" tag fra et klesplagg, blomster har jeg laget selv av Basic grey mønsterarket og inni blomstene er det metall som jeg har satt perler i. Har også brukt bling svirler. Sydd på maskin og fargelagt med promakers. Det var vel alt, tror jeg....

Synes dette motivet er så søtt. Egentlig har jeg laget et kort i alt annet enn mine farger. Lilla er ikke det enkleste. Men, det ble faktisk ok dette her:=)

Bajas er ett år i dag! Hipp hurra for verdens mest rampete pusegutt. Men han er da veldig snill og god også. Han og Petter Pus har fått tunfisk i dag som bursdagsmiddag og denne kronen har jeg og Leon laget men det var ikke lett å få han til å ha den på seg - men fikk ihvertfall ett bilde (teknisk dårlig og uten blitz).

Ha en flott kveld der ute!

10 kommentarer:

  1. Ååå, så nydelig! Helt etter min smak! :) Digger de nydelige hjemmelagde blomstene med metall i midten, nydelig fargelagt motiv og den søte lille tagen du har brukt! :) Noen blir nok veldig glad for dette kortet! :) Glad i deg kjære venn. Takk for en kjempe god tlf nå! :) Klem

    SvarSlett
  2. ååå detta va knall flott Heidi!! herlige lag på lag og nydelige farger. super søtt det motivet :)
    takk for at du deltar hos kort o mania!
    klem fra Linda

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort. Fargene klarte du kjempefint, og katten med krone er jo bare herlig.
    Skulle gjerne hatt deg med på søndag, men med det været var det vel greit å være ute i båt og, ja. Men for meg som ikke har båt, er en scrappedag et veeeldig godt alternativ.

    Klem :o)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort du har laget. Det motivet er så koselig.... og fargeleggingen din er kjempeflott. Den passet godt inn med alle elementer til utfordringen på Kort o Mania. Tusen takk for at du deltar!!

    SvarSlett
  5. Så erlig kort Heidi! Så koselig motiv, og den klestagen var virkelig prikken over i'en. Flotte blomster du har lagd også!
    Så du koste deg i båt i helgen du da - hørte rykter om det skjønner du;) Sendte mannen for å klargjøre båten jeg, og så dro jeg til Fagerstrand på treff selv;) Vi hadde det veldig koselig, og kanskje vi treffes der en annen gang.
    klem fra Mette
    P.S. Utrolig søt pus med bursdagskrone;)

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kort, fine blomster du har lagd :)

    Pus var søt med krone på :)

    SvarSlett
  7. Flott kort, herlig motiv du har brukt :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Kort-O-Mania!

    SvarSlett
  8. Ååå, dette var nydelig! Så mange flotte detaljer og et herlig motiv:)Tusen takk for at du deltar på Kort O Mania´s utfordring:o)

    SvarSlett
  9. Nydelig kort dette her. Så herlige farger, og søtt motiv. Og artig med bølgepappen sammen alt det søte. Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem fra Jeanette.

    SvarSlett
  10. Hei...
    Takk for fine ord i bloggen min.
    kjempe fine ting du lager .
    Hilsen Katarina

    SvarSlett