fredag 7. mai 2010

Ny utfordringsblogg og et oppvarmingsbidrag

Vi har fått enda en utfordringsblog og den heter "vintage utfordring" og du finner den
her

Jeg har laget et bidrag, et oppvarmingsbidrag til bloggens første utfordring. Vintage er jeg ikke veldig stødig på men jeg liker så absolutt stilen og kortene blir unike og spesielle. Spesielt liker jeg å leke med lag på lag og rufse til kantene litt. Den brune sverten dytter jeg i hjørner på papirene og på de hvite blomstene. Det er gøy å leke seg med vintage!Den fine nøkkelen har jeg fått av "bestevenn" Hege - den passet godt inn her :=)
Lykke til med vintage utfordringsbloggen. Jeg kommer helt sikkert tilbake og deltar på utfordringene :=)

10 kommentarer:

  1. Så lekkert !! Stilig med boksiden, nøkkelen og bølgepappen (jeg må lære meg å bruke bølgepapp :)
    Jeg husker første gangen jeg skulle lage et vintage kort, jeg syntes egentlig ikke vintage var så fint, og det var vanskelig...og nå bare elsker jeg vintage, det finnes jo nesten ikke noe vakrere :o)
    Kos deg i helgen :o)

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort, passer godt med bølgepapp,bokside og nøkkel på slike kort :)

    Takk for hyggelig komentar :) Jeg har det ganske greit.
    Ikke stress med komentarer og bloggrunde, ta det når tid, lyst er der :) Vi skal jo ha det gøy med dette synes jeg :)
    Ønsker deg en riktig god helg, stor klem fra meg :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig dette kortet ble. Det ble så fint med to forskjellige blå bazzil, og nøkkelen ble bare super her på dette kortet! Vi må lage flere slike!!! Ha en flott dag. Klem

    SvarSlett
  4. Så nydelig. Vintage er noe helt spesielt. Med nydelig bilde, bølgepapp og gammel bokside - og nøkkelen var prikken over i'en.
    Lenge siden jeg har laget vintage, har lastet ned bildet, men ikke kommet lenger.

    Ha en strålende helg :o)

    SvarSlett
  5. åh,,,, denne var super nydelig, med lækre detaljer

    1000 tak for at du deltager på Vintage udfordring.

    SvarSlett
  6. WOW!!!
    Syntes det var kjempe stilig.
    Vintage behersker du flott.
    Kjempe fint med bølge papp og nøkkelen.
    Ha en strålende lørdag.
    Klem Tone

    SvarSlett
  7. Nyydelig vakkert kort. Så flott det var med den nøkkelen. Likte veldig godt sammensetningen av papirer og farger. Vakkert, vakkert!!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  8. Super flot med bølgepap og den embossede nøgle. Det må jeg hellere prøve på mine nye Tim Holtz nøgle. Tak for ideen.

    SvarSlett
  9. Sååå stilig det var:) Nydelige farger og flott oppsett:)

    SvarSlett