tirsdag 18. mai 2010

Et regnværskort!


Inspired by the rainy days in Norway i have made a card for someone spesial, a boy i am closed to - he is 6 years old and he always jumps up in my arms every time i see him. He wants to be with me and don't want to go home when parents come to get him. It melts my heart! I have used the sketch from Fridaysketcherblog - great sketch!!!


Inspirert av regnet og av denne sute bamsen som er en freebie (og jeg husker ikke hvorfra!) har jeg laget et lite kort til en liten venn av meg. Han er 6 år gammel. Jeg er fadderen hans og han pleier regelrett å hoppe opp i fanget mitt når jeg kommer - det smelter faktisk hjertet mementant uansett vær! Tenkte jeg skulle låne gutten en dag og finne på noe morsomt - tur med den elektriske rullestolen synes han er kjempegøy. Så kanskje en tur rundt et tjern som ligger i nærheten hadde gjort seg.

Har brukt skissen jeg fant hos Fridaysketches - den var flott! Legger denne også inunder utfordringen hos "cute card thursday" som handler om å lage kort til en spesiell person.

Har brukt tre forskjellige mønsterark, bazzil samt en rund liten serviett under bamsen og hjertene. Har laget hjerte knappene med fem lag papir på hver. Promakers til fargelegging, en tag under bamsen samt litt distress i kantene på hjerte knappene. Hjertene er qk, forresten.

7 kommentarer:

  1. Så koselig kort. Friske fine farger og herlig stempel.

    Rolig fin dag hjemme på oss i går. Og det ble da en is også :)

    Ha en fin dag, klem :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott og friskt regnværskort. Og koselig å lage noe til noen som varmer ens hjerte, av en eller annen grunn og av og til uten helt å vite det selv.

    SvarSlett
  3. Blir nok en stolt liten gutt som får dette fine regnværskortet Heidi:-) Koselig med fadderbarn!
    Kjempefine guttefarger og friskt med det røde innslaget også:-)

    Skal si vi var heldige med 17 mai været igår..ble en nydelig dag! Håper dere koste dere masse!! Ha en fin tirsdag! Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Så kjekt med sånne unger som bare kommer springende. Og tur med elekstrisk rullestol høres veldig artig ut. Hadde en konfirmant dette året som farta rundt i litt av hvert sånnt. Til stor fornøyelse for kameratene :)

    Den 17. er vel overstått og takk for det. Har visst ikke kondis til sånne maratondager lenger. Men det skal visst klassen til eldstemann gjøre noe med... De arrangerer sykkeltur rundt Vangsvatnet på fredag kveld...

    Jeg og ungene holdt likevel koken. Gubben hodt sofaen med selskap. Rett og slett for å slippe å bli sjuk i etterkant. Og heldigvis ser det ut til å ha virka :)

    Nå er det bare å brette opp armene og ta tak i diverse organisatoriske oppgaver på heimebane. Unger som skal i tre retninger samtidig er mer enn jeg får til. Godt med gode naboer og venner som kan trø til :)

    Ha ei strålende uke :) Klem

    SvarSlett
  5. Det var et kjempefint kort, og et herlig bamsemotiv.
    Klem :o)

    SvarSlett
  6. Herlig regnværs kort! Har lagt meg til som følger, håper det er greit.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Næ, så søt! Herlig kort og friske fine farger:) Nydelig, er det!

    Klem :)

    SvarSlett