onsdag 5. mai 2010

Et konfirmasjonskort


En venn av meg spurte om jeg kunne lage et konfirmasjonskort til han. Dette har jeg laget i dag. Vet at jeg ikke har tekst "konfirmant" på utsiden, men jeg føler at det ikke er behov for det bestandig. Inni kortet på side 2 har jeg det fine konfirmasjonsstemplet fra Ett trykk hvor det står "Kjære konfirmant, møt livet med et åpent sinn". I tilfelle dette ikke faller i smak hos han som har bestilt det har jeg to alternative kort som han kan velge i. Dette fordi motivet på forsiden er litt "uvanlig" for et konfirmasjonskort. Jeg liker det men det er ikke sikkert han gjør det samme.

Dette kalles helgardering:=) Stemplet er whiff of joy

10 kommentarer:

  1. Dette var et ordentlig flott konfirmasjonskort. Whiff of Joy har så utrooolig søte stempler! Den store blomsten nede i hjørnet var også veldig søt.

    SvarSlett
  2. Dette var da et nydelig konfirmasjonskort. Trenger da ikke stå gratulerer eller noen ting, syntes også at stempelet var fint til kortet. Det er mye man kan bruke til forskjellige anledninger, også ikke helt vanlige ting, heldigvis! Ha en fin ettermiddag/kveld.

    SvarSlett
  3. Et nydelig kort med en like flott tekst på som er viktig å ta med seg.
    Ha en flott kveld

    SvarSlett
  4. Det falt i alle fall i smak hos meg;) og den teksten var nydelig:)
    Klem;)

    SvarSlett
  5. Nydelig konfirmasjonskort !! Teksten var flott og passet så absolutt til kortet!
    Klem Mette

    SvarSlett
  6. Nydelig konfirmasjonskort.

    SvarSlett
  7. Perfekt å printe teksten på hjertet. Fint fargelagt.

    SvarSlett
  8. Nydelig kort, flotte farger og flott pyntet! SÅ vakker og viktig tekst også! ☺

    Ønsker deg og dine en riktig flott helg!

    SvarSlett
  9. Helt nydelig kort. Og jeg er enig med de andre i at stempelet er flott til anledningen og teksta er så vakker. Stempelet inni er jo virkelig flott. Trur jeg må få tak i den plata snart.

    Så spennende med prøvesdpilling på Barrat Due. Mange flinke musikere har gått der! Men det høres en smule hektisk ut å starte så tidlig søndag... God tur!

    Nå har hele gjengen av gutter og ei jente forsvunnet i retning trampolina. Det betyr at huset brått var stilli igjen. Kjekke gutter på besøk. De er både høflige og morsomme. Om ei stund kommer tilbake for å spise kake og gele.

    Og jeg trur jeg vil ta den lenge etterlengta turen ut. Selv om et par kort bør påbegynnes ganske snart. Har fått et par bestillinger som jeg har lyst til å gjøre noe med.

    God helg og lykke til med alt dere skal rekke over. Klem

    SvarSlett
  10. Tusen hjertelig takk for så koselig kommentar hos meg! Det både varmer og gir inspirasjon!:)

    Såå mange flotte og lekre kort du lager da! Denne teksten er jeg veldig glad i selv, og synes at både denne og andre fra Tim H passer til de fleste anledninger:). Full klaff til en konfirmajon, synes nå jeg da:))
    Klem,Ellen

    SvarSlett