søndag 16. mai 2010

Lilla og blått - sketchy colours oppgave


Da fikk jeg laget et kort i kveld samt ryddet masse på scrappestua mi samtidig. Fant en oppgave hos sketchy colours hvor man skulle kombinere lilla og blått. Det med lilla er altid litt vanskelig for meg, vet ikke hvorfor. Men, syntes oppgaven var både spennende og utfordrende og ville se om jeg fikk det til.

Ble dette kortet med et Sarah Key motiv som jeg har fargelagt med Promakers. Det fine sitatet er et Magnolia stempel som jeg har kuttet i tekststriper. Egenlagde blomster med bling inni og qk blader. Her er det mange blå og lilla toner - vet ikke om det kommer frem etter scanning?

Ha en flott søndag folkens og snart er det 17. mai - Hurra!!!!

7 kommentarer:

  1. Ja, jeg er enig med deg...Lilla er kjempevanskelig! Finner aldri noe som passer til lilla. Kortet ditt er nydelig Heidi...Så flink du er med promarkersfargeleggingen...

    Ønsker deg en riktig fin 17.mai...kos deg masse og for all del SPIS IS med god samvittighet:))

    klem fra Angella

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, flott sammensetting. Nydelig fargelagt motiv. Likte godt oppdelingen av teksten.
    Ha en god helg :)

    SvarSlett
  3. Det ble et nydelig kort, og det tekststempelet var bare så vakkert! Synes kortet ditt ble kjempeflott, og fargene sammen ble bare helt lekre. Ønsker dere alle en flott 17. mai. Klem fra Hege.

    SvarSlett
  4. Nydelig lilla og blått kort med flott layout!
    Så søtt motiv du har fargelagt...det gjorde seg med det lilla og blå hjertet i bakgrunnen:-)
    Blir stilig å dele opp tekst stempelet.
    Lekre egenlagde blomster også!

    Ha en fin og kreativ søndag! Håper det blir bedre 17 mai vær til dine korps barn:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Nydelig kort. Lilla og blått er jo ikke de vanligste fargene i lag, men jeg synes du fikk det veldig fint til!

    Her er det foreløpig en rolig søndag med vårregn. Sånt nydelig lett regn som gjør at verden blir grønn. Helt deilig! Alle bunadsklær er strøket og klare og det er muligheter for å bruke noen kreative gener i løpet av dagen.

    Ønsker dere en strålende dag i morra :) Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer med seieren inn hos Kort o`Mania!
    Så moro:-)

    SvarSlett
  7. Å, jeg vant hos Kort o*mainia! Så moro og takk for at du sa ifra pink Lady!

    SvarSlett