søndag 19. oktober 2008

Mainia Runway

I dag ble 36 bidrag lagt ut på Mainia Runway til beskuelse. Vi hadde fått i oppgave å lage en Lo hvor vi hadde med strømpebukse, håndsøm og maling. Det var en veldig utfordring, men ideen om å lage strømpebukseroser kom raskt og jeg tenkte da å bruke et bilde av meg selv tatt i bryllupet vårt for 15 år siden som utgangspuntkt! Tittelen " girls just wanna have fun" ga seg selv, synes jeg. Jeg tuller med en kamerat av meg på bildet og viser frem stømpebåndene mine. Litt morsomt at svigermor gikk forbi meg akkurat da og kan sees bak i bildet. Opps! :=)
Er ikke vant til å scrappe bryllupsbilder så jeg har forsøkt å få det søtt, hjertelig og selvsagt litt rosa. Har sydd ramme inne i bildet av meg og strømpebuksen er brukt til å lage to små roser og en stor rose (den øverste delen av en strømpebukse som går til låret). Tror jammen jeg må scrappe med strømpebukser igjen jeg!


Veldig morsom oppgave, fornøyd med egen innsats og nå håper jeg på å være blant de 30 som går videre. Men, det er jammen ikke sikkert det! :=)
Ellers har jeg vært på scrappetreff i Ski hele helgen. Dette ble arrangert av Ett trykk og Minneriket og det var kjempemorsomt! Jeg lagde masse, jeg var på tre kurs og jeg sov på skole for første gang i mitt liv. Morsomt! Det var Gudrun Lonnechen og Lene Solhaug som hadde kursene jeg var på og jeg koste meg masse. Disse damene er virkelig kreative sprudlende jenter som det er lett å bli glad av og glad i! Så hvis dere leser dette - kjempefine kurs!

8 kommentarer:

  1. Så fin Lo !!:) Lykke til!!:)

    SvarSlett
  2. Så fin :)

    Stilig med den strømpeblomsten!

    SvarSlett
  3. Så fin denne var!

    Likte det du hadde gjort med støpebuksene ;) Flott løsning på en vanskelig oppgave!

    Nyt siste rest av helgen!

    O_o

    SvarSlett
  4. Bryllups Lo'en ble kjempefin !!!
    Artig bildet ... å det fine mønsteret på strømpebuksa. Passet perfekt som blomst.
    Bra løst oppgave !!

    SvarSlett
  5. Det første jeg la merke til med denne LOen var den fantastisk flotte blomsten du har laga av strømpebuksa. Kanonlekker! Og bildet er jo bare så herlig :)
    Lykke til! :)

    SvarSlett
  6. Så hærlig denne var!!!! Likte uttrykket og gløden i LOen! Ønsker deg lykke til altså! Spennende å se om vi får bli med videre:-) Så masse flotte bidrag - av nok en UTFORDRING!
    klem

    SvarSlett
  7. Tusen takk for den fine kommentaren i bloggen min! :)

    Synes strømperosene dine er kjempefine!! Klarte ikke å tenke så langt... Kjempefin LO, med et kjempepassende bilde!!!!

    SvarSlett