torsdag 23. oktober 2008

Utfordring sukkersøtt


Jeg har laget en liten gaveeske for første gang. Oppskriften fant jeg på Internett. Ble ikke helt vellykket. Båndene ble for lange feks. Men, jeg skal prøve meg igjen og lage flere. det var slettes ikke vanskelig men man må være nøyaktig. Her kommer i hvertfall den første esken - jeg rekker nok ikke å lage flere før fristen går ut!
Men, litt søt ble den da med blonder og rubons fra norsk stempelblad. Nissen er en Panduro nisse som jeg har stemplet og malt.
Slike småesker er jo veldig fine til små julehilsner. Feks kan man fylle den med nissesjokolade eller man kan pakke inn smykker og bruke den som gaveeske til alle små og store jenter til jul!
Jeg skal lage noen slike og gi bort med litt scrappesaker til noen venniner før jul - har jeg tenkt! En liten goodi-bag!

5 kommentarer:

  1. kjempesøt gavepose til jul!Dette var en god ide til julegavene.God helg:-)

    SvarSlett
  2. Jeg synes den ble kjempefin jeg! Men du er vel som oss andre... litt for selvkritisk på egne produkter;=)

    SvarSlett
  3. Nyydelig gavepose!
    Disse er så supre gaver!
    Fikk en selv til jul i fjor med sjokolade oppi,og det var så stas å få i postkassa!

    Takk for att du er med,
    klem fra Maya :)

    SvarSlett
  4. Alt for lenge liden jeg har kikka innom hos deg. Nettet har vært borte vekk og det har jeg også. Må innrømme at jeg tenke på deg de to dagene jeg var på Lillestrøm. Men jeg veit at det er litt avstand så det hadde jo egentleg vært bare flaks om du hadde vært der samtidig ;)

    Så mye fint du har laga i det siste. Har putla med sånne gaveposer i kveld, jeg også. Kjempe kjekt å lage og å gi bort. Din blei så koselig. Likte måten du knytta bådet på, da blei det jo akkurat passe langt :)

    Ha ei nydelig helg :)

    SvarSlett
  5. Skjønner ikke helt hvorfor du nølte med å legge ut denne, den var jo nyyydelig! Så flotte farger, og jeg likte så godt den lure nissen nedi hjørnet ;) Denne blir nok noen veldig glad for å få!

    God søndag, Heidi!
    Sukkersøt klem fra Hanne:)

    SvarSlett