lørdag 4. oktober 2008

Utfordring Papirgleder - skissecup runde 8

Gamle bilder må også scrappes og her har jeg scrappet et bilde av min datter Jenny og en venn av henne fra barneparken. Det er barnas dag her vi bor og de er kledd ut som juletrær - veldig søte små juletrær spør du meg. Lille Marius ser ikke helt fornøyd ut på bildet. Men han er utrolig søt fordet! Jeg hadde laget antrekket hennes og jeg var veldig fornøyd. Hennes første karneval og min deby på å lage karnevalsklær. Har blitt litt mer avansert med tiden - eller skal jeg si oppfinsom? Det er 8 år siden disse bildene ble tatt - gosh, tiden flyr virkelig!
I have to scrap old photos too. This is for a challenge at Papirgleder.no and i have made my page from a given sketch. My daughter is 2 years old here and i have made her outfit ( a little bit proud of that because it was the first homemaid costume :=). It's 8 years since this picetures were taken! Gosh, time flies!

4 kommentarer:

  1. Hi Heidi - your latest layout is adorable and the photo's are priceless :D

    SvarSlett
  2. Wow, du imponerer stadig! Supre antrekk, de var noen riktig søte juletrær :)

    SvarSlett
  3. Så masse flott du har laget siden sist jeg tittet innom deg!!! Denne LOen var skikkelig flott altså!
    Lykke til i cupen!
    klem

    SvarSlett
  4. Hei!kjempefin skisse du har laga.Gøy å få brukt av gamle flotte bilder.Syns bildene kom veldig til sin rette i denne skissa :-)

    SvarSlett