søndag 12. oktober 2008

Sukkersøt utfordring - rundt kort

Ja, jeg prøver i hvert fall selv om løsningen satt langt inne! Har laget et rundt kort og har laget stjerner ved bruk av trekanter. Har også brukt noen små stjernebrads for å fylle kortet mer. Teksten er stemplet oppå motivet - gosh skummelt! Men, det funket jo! Magnolia santa Lucia stempel og kartong for å gjøre det hele litt mer spennende. Dette blir ikke et kort. Skal ha det på fremsiden av en liten julebok jeg skal lage til meg selv. Beklager skjevt motiv, men å scanne runde kort er ikke det enkleste og hver gang jeg korrigerer det og prøver på nytt blir det bare skjevt en annen vei! Så, dere får snu hodet litt på skakke når dere kikker - da blir det rett!
This is for the challenge at Sukkersøtt! The motiv is in a sircle and i have made stars.

7 kommentarer:

  1. Så flott kort! Din løsning var fin!
    Klem Sigrun

    SvarSlett
  2. Så flott kort Og smart å lage stjerne av de trekantene.
    Takk for at du er med på utfordringen.
    klem fra Anne

    SvarSlett
  3. Flott kort Heidi!Syns stjernene dine var veldig søte som løsning på trekantene.:-)

    SvarSlett
  4. Super løsning på oppgaven av deg :)Kortet er nydelig med de skinnende stjernene.


    Klem fra Joanna

    SvarSlett
  5. Det ble jo skikkelig stilig! Superflott! :D

    SvarSlett
  6. Denne skissen greide du jo som bare det!
    Et kjempeflott kort ble det!
    Tusen takk for at du prøvde skissen min!
    klemmer fra Kristine

    SvarSlett
  7. Faderulland så stilig å bruke trekantene til stjerner!
    Kjempeflott kort!!

    Takk for att du deltar,
    klem fra Maya :)

    SvarSlett