onsdag 29. oktober 2008

Se hva jeg fikk i posten.....





Se hva jeg fikk i posten - verdens søteste mappekort fra Rønnaug! Jeg ble veldig rørt og glad og hadde ikke forventet å finne noe slikt i postkassa mi i det hele tatt! I kortet har Rønnaug malt et hanglar stempel. Utrolig fint malt og veldig fine fargevalg! På tagen har Rønnaug skrevet en personlig hilsen som varmet veldig. Nydelige tekststempler og ikke minst en pose sjokolade som jeg skal kose meg med - kanskje i kveld allerede! Tusen tusen hjertelig takk, Rønnaug! Jeg måtte vise den frem i bloggen min og hadde du vært litt nærmere skulle du fått en ordentlig klem! Men, en stor blogg-klem er herved sent og når du leser disse ordene kjenner du kanskje klemmen?
Gaven fra Rønnaug var en stor overraskelse i dag og det kom en overraskelse til i dag - nemmelig snø!!! Jeg skulle vært hos fysioterapeuten kl. 10 i Oslo. Bruker vanligvis 30 minutter på kjøreturen. I dag brukte jeg nesten 2 timer og da var timen forlengst over og jeg havnet på Ikea i stedenfor. Ikea er jo en kjekk plass. Fikk både handlet og spist litt lunsj før jeg dro hjem igjen. Da gikk trafikken greit. På turen til Oslo så jeg kanskje 50 biler som lå strødd i veikanten i alle retninger. Vogntog sto på tvers noen steder og alt var kaos. Jeg hadde heldigvis fått på vinterdekk og var dermed godt skodd. Men, rakk ikke timen allikvel :=)

Bildene av barna og pusen viser vinteryr glede! Vi har en tradisjon at vi tar bilder første dag det snør og i år var tilogmed katten med på leken - han hoppet rundt og vi måtte alle le av han. Bildene sier sitt!

Today i got two surprises! First, i got this beautiful card from Rønnaug in my mail. I was so happy and it's the most beautiful card i have ever recived. Second - we got snow today and both the children and the cat went crazy playing in the white cold snow. I laughed and i haver never seen my cat likt this in the snow before. But, they werw happy about winter in Norway!

2 kommentarer:

  1. Så kjekt at kortet kom fort fram. Du har vel fortjent det! Tusen takk for fine ord i bloggen min, også. Og klemmen, den kjente jeg godt :)

    IKEA er slett ikke å forakte, men fysioen hadde vel heller ikke vært det;). Godt du var skodd for vinterveiene. Kan kanskje bli interessant å se nyhetene i kveld. Må som oftes le litt av alle som sklir av veiene i den første snøen. Ingen burde jo bli veldig overraska over at den kommer.

    Nydelige bilder av unger og katt. Minsten og jeg har vært ute å gått i spora til hjorten i dag. I kveld blei jeg med min veldig forsinka gubbe i fjøset. Kjekt å mjølke litt av og til, selv om nesa renner og øya klør etterpå.

    Kos deg med sjokoladen;). KLEM fra meg

    SvarSlett
  2. Så flott kort!!!!
    Herlige snøbilder!
    Ønsker deg en riktig GOD HELG
    og HAppy Halloween i dag!

    SvarSlett