søndag 26. oktober 2008

Mainia Runway


Aldri har jeg stresset mer for å rekke en tidsfrist (bortsett fra selvangivelsen noen år) som da jeg skulle sende mitt bidrag til Mainia Runway denne gange. Lørdag ved midnatt var fristen og jeg sendte mitt bidrag inn kl. 23.46! Det synes jeg beskriver temaet for oppgaven - stress i hverdagen! Hele uka gikk med altfor mye å gjøre, bilen sto i noen dager og virket ikke og jeg har hatt en form denne uken som har vært veldig opp og ned. Mitt hverdagsstress handler mye om fysisk form. Smertene i kroppen kan få meg til å ikke orke og det igjen går utover et helt samspill i familien. Jeg får dårlig samvittighet når det skjer. Et annet stress er jo matlaging og unger som ikke vil ha ditt og datt. Det har blitt dyrt å leve og økonomi er jo et velkjent stressmoment i hverdagslivet til oss alle. Denne gangen handlet det om stress - kanskje det blir hverdagsgleder neste gang i Mainia Runway? Men, det spørs om jeg får være med videre. Mange flotte kreative bidrag og jeg har ingen magefølelse som sier hverken det ene eller det andre denne gangen. Skal uansett følge utfordringen enten ved å delta eller heie på sidelinjen - for det viktigste har vært å delta og lære av disse rare utfordringene.


Den pin-up tegningen fant jeg på forsiden av et interessemagasin fra Uloba som jeg fikk i begynnelsen av uken som var. Har gått og kikket på den lenge og vistte plutselig at jeg skulle bruke den i utfordringen. Ellers er det alt fra kvitteringer, fysioterapilapper, bonuskort bensin, bilde av drittbilen min som ikke går, tom embalasje til smertestillende jeg tar daglig og selvsagt noen hobbykvitteringer! For hobby må man ha råd til å ha - ellers blir det stress i hverdagen. Ikke sant jenter?

:=)

11 kommentarer:

  1. Denne ble utrolig stilig!!! Lykke til i kveld!!:)

    SvarSlett
  2. Kjempestilig LO! Falt helt for denne jeg. Så herlig med det bildet med tittelen "I can do it" .
    Lykke til i kveld.

    SvarSlett
  3. Synes din var en av de aller beste jeg:) Selvfølgelig skulle du med videre! Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Så sant som det er sagt. Uten hobby - masse stress.

    Likte sida di. Lykke til :)

    Og biler som ikke går...arg!!!... har en sånn en her også...

    SvarSlett
  5. utrolig flott Lo med god beskrivelse av hverdagen :-)
    Likte veldig godt overskriften og bildet hehe "tommel'n opp"

    SvarSlett
  6. Morsom pinup! Loen beskriver stresset i hverdagen veldig godt. takk for hyggelig kommentar!

    SvarSlett
  7. Kjempeflott LO! Veldig beskrivende...

    SvarSlett
  8. Super side, likte kjempegodt girlpower symbolikken her - fint med litt positiv input til seg selv. Så fantastisk supert at du klarte fristen til tross for så mye stress i hverdagen. Det står respekt av slikt. You go, girl! :)

    SvarSlett
  9. Helt aldeles flott, Heidi!!!
    And yes, You can do it!!!!
    TOPP! Lykke til videre!!!

    SvarSlett
  10. Wow, denne var fantastisk stiiilig!

    Digger bildet av damen, og hvordan du har satt sammen alle bitene på LO'en!

    SvarSlett