søndag 12. oktober 2008

Skisseutfordring Scrappemania

Jeg har laget en LO etter en skisse av Berit Valle. Kjempefin skisse og det var morsomt å jobbe med den. Bildene falt fort på plass og oppsettet passet disse tre bildene perfekt! Tusen takk! Bildene er av barna mine våren 2003. Begynner å bli en stund siden det! Jeg har brukt glade vårfarger som passer årstiden på bildene! Takk for at du kikker!

I have made a layout after a sketch on Scrappemania! The picetures are from 2003 so my children were a little bit younger then. I loved the sketch and i have used happy spring colours to celebrate spring and outside playing.

8 kommentarer:

  1. Flott skisse av gamle flotte bilder.Syns du velgte fine farger til.:-)

    SvarSlett
  2. Heisann!!

    Her var en ny blogg for meg også! :o) Masse lekkert du lager!
    Herlig denne til skissa på Scrappemania. Hvis eg får tid skal eg prøve meg på den eg også.

    Det bildet i runde 1 ja... kva skal en seie! Holdt på å dette av stolen når eg såg det!! Skrekkelig rett og slett!!!

    Men du hadde jo fått en så flott og romantisk LO ut av det!!!
    Kjempeflott bidrag!

    klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  3. Du har laget så masse lekkert siden jeg var her sist-alt for lenge siden egentlig.
    Disse bildene var jo bare helt herlige. Lover å vende tilbake snart igjen. Blir jo kjempeinspirert av å titte.

    Klem fra
    Heidi

    SvarSlett
  4. Kjempefin LO du har laget ut av skissen! Artig å se at løsningene kan bli så forskjellige....(digger den ugla...)

    Og takk for koselig kommentar i bloggen min!!

    SvarSlett
  5. Kjempeflott LO av søte barn:)
    Fine, glade farger.

    Vennlig hilsen Kate:)

    SvarSlett
  6. Kjempeflott!!!
    Nydelige farger og flotte bilder!
    PS: lykke til med Runway:-)

    SvarSlett
  7. Kjempefin tolkning av skissa til Brita. :) Takk for at du deltar hos oss.

    Kristina

    SvarSlett