onsdag 7. april 2010

Awards!


JEg har i løpet av den siste uken (sånn ca) fått mange awarder av dere - og jeg sier TUSEN TAKK. Denne awarden har jeg fått av: Bojose (Bodil), Pink Lady (Laila), Lambi (Elise) og Rønnaug! Det er supert å få en slik award. Noen av dere kjenner jeg godt og andre ikke fullt så godt - det som er felles er at jeg setter stor pris på at dere besøker meg i min verden og gir dere til kjenne med hyggelige kommentarer. Tror ikke jeg hadde blogget jeg hvis ingen hadde hatt et ønske om å besøke bloggen min. Så tusen hjertelig takk!
Jeg skal retunere denne awarden til 12 personer og da er det jo selvsagt at jeg returnerer den til dem jeg fikk den av:
1)Bojose
2)Pink Lady
3)Lambi
4)Rønnaug
og så har jeg mange andre som jeg ønsker å gi awarden til fordi de er den de er og jeg setter pris på at de deler av seg selv og sin kreative evner på sin blogg
5)Kreative barn (jenny og Leon)
6)Bestevenn
7)Salvie
8)Gladie Art
9)Gro (gratulerer som north stamps design team medlem!!!)
10)Ninas drømmekjeller
11)Anette Knutsen (ganske så ny blogg - hurra!)
12)Mettepip - pip pip!
Dere er alle bloggere jeg liker å besøke og jeg synes det er så flott at dere er dere. Fortsett med det.
--------------------
I dag er det grått vær ute. Jeg er STUP trøtt men skal ikke legge meg. Har hatt Leon mellom oss i sengen i natt. Lå en stund med fjeset mot han. Plutselig fikk jeg en albu midt i øyet. Litt omtåket snudde jeg meg med ryggen til han og den lille marken har sparket meg i ryggen og sparket av seg (les oss!) dynene da han ble for varm. Så fryser mor og prøver å kapre dynen over seg igjen før jeg etterhvert prøvde å dytte lille venn over til mannen min. Men, mannen min er nok for varm om natten og Leon foretrekker derfor å krype intil meg igjen. Vet egentlig ikke hvor mye jeg har sovet i natt. JEg trøster meg med at jeg kommer til å savne at han kryper oppi sengen min en vakker dag. Men, i natt bør han definitivt ligge i sin egen seng for de som kjenner meg vet at jeg trenger søvn og jeg blir faktisk litt gretten av å ikke sove nok om natten.
Ellers er det kontordag i dag - har en del utestående penger som jeg bør kreve inn av både NAV og litt annet. Strømavregningen ble hard og nådeløs og kontoen ble ganske fort tom med marsmånedregningene. Nå er den store regnngsmåneden i september - heldigvis en stund igjen dit:=)

8 kommentarer:

  1. Tusen takk for awarden i retur, Heidi:-) Kjempe koselig:-)

    Her ordnes det til bursdags feiring med familien idag:-)...min sønn fyller 18 år idag! Utrolig hvor for tiden går! Ekstra moro at han klarte lappen idag også:-) Yoohoo:-)

    Lenge siden vi fikk besøk av tredje man om natten nå...koselig så lenge det varte:-) Håper du kan ta en blund på øyet litt senere idag.

    Ønsker deg en strålende tirsdag selv med lite søvn og regninger!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Min sønn kom akkurat hjem for å hente bil nøklene...ønsker deg en fin onsdag jeg..hehe.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for awarden, koselig å få den i retur:)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig award:) Det satte jeg stor pris på. Og du får den selvfølgelig tilbake.

    Håper det blir mer søvn på deg i natt.
    klem

    SvarSlett
  5. Hei på deg !Endelig fikk jeg annledning til å skrive noen ord til deg.Tusen takk for Awarden.Jeg bare håper jeg har så mange å sende til!skal gjøre så godt jeg kan:-) Jeg har også litt papirarbeid å ta meg av i dag.Så kan det være jeg får tid til litt scrapping senere i dag.Kos deg:-)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for at du sendte den tilbake. Den er bare så søt.

    Her er det både kontordag og ut i felten-dag. Skal ha påskevandring med en gjeng 7-åringer b¨åde i dag og på fredag. Skal liksom forberede meg nå, men av en eller annen grunn er jeg også stup trøtt i dag. Enda minstemann holdt seg i senga hele natta. Men i påska hadde jeg han stadig ved siden av meg... Da holdt mannen seg vekk... Han kan ikke fordra å sove i kalde rom, og stølen har unektelig kaldt soverom på vinterstid ;) Godt det ikke er langt heim, sånn at vi får se han litt likevel ;)

    Håper du får ei god natt og at regningene ikke tar knekken på deg. :)

    SvarSlett
  7. Jeg har også fått den awarden av ganske mange nå, faktisk. Har såvidt hatt tid til å kommentere blogger for tiden, og skal prøve å legge den ut. Ellers kunne jeg tenke meg å besøke deg en dag du er grette! Tror ikke det vare så lenge. Og alt har sin tid, utrolig koselig så lenge barna er hjemme!

    SvarSlett
  8. Tusen, tusen takk for hyggelig award og flotte ord Heidi! Jeg returnerer begge deler med glede til deg!
    Er litt hektisk nå, men kommer sterkere tilbake;)
    Håper du får sove i fred i natt;)
    klem fra
    Mette

    SvarSlett