mandag 19. april 2010

Kort og godt!


Ja, denne helgen som har vært har inneholdt mye scrapping. Jeg tok meg en liten tur på Exporama og klarte å sprenge budsjettet mitt med 50% - snakk om vilje styrke, he he.
Men, kom hjem med mye fint da. I dag har jeg vært og sett på de nye lokalene til Bikuben på Strømmen og kom også derifra med litt scrappegodt i posen. Snakk om viljestyrke igjen! Men, det var Elise (Lambi som lokket meg dit og heldigvis handlet jeg litt mindre enn henne og har derfor litt mer viljestyrke!). Men, lykke kan kjøpes for penger og det er lenge til neste gang jeg skal shoppe scrappesaker. FIkk meg masse bazzil ark i dag og det trengte jeg.

Dette kortet lagde jeg lørdags kveld sammen med "kløfta scrappe gjeng". Lærte to av damene og stemple og fargelegge med Promakers og de syntes det var kjempemoro. Ha en fin tirsdag alle sammen - nå skal jeg få med meg ungkaren (har noen laster jeg også :=)

12 kommentarer:

  1. lykke kan kjøpes for penger:) ja iallfall scrappelykke hi hi. Selv om scrappe lysten min har vært savnet siden før påske så har ikke shoppe lysten av scrappeting forsvunnet he he. Satser jo på at scrappelysten kommer tilbake, og da er det jo godt å ha noe å ta av;)
    Flott kort, likte veldig godt den merkelappen:)

    SvarSlett
  2. Høres ut som helga var helt topp ja! Det er mye lykke og koselige stunder i en pose med scrappesaker vet du! ☺

    Nydelig kort, flott alvestempel! Merkelappen var også en snedig detalj! ☺

    SvarSlett
  3. Hyggelig å treffe dere i dag. Litt av en butikk :o)
    Fikk med meg et Magnolia motiv og en QK-dies - den med puslespillbrikker.
    Og kortet ditt er nydelig.

    Klem :o)

    SvarSlett
  4. Så fint kort :) Artig detalj den merkelappen.
    Til sommeren skal jeg nok komme meg en tur på Bikuben igjen :)

    SvarSlett
  5. Dette var nydelig :-) Veldig fine farger og søtt motiv.
    Morsomt med shopping, det krever definitivt viljestyrke.
    Så koselig å scrappe sammen, og ikke minst lære/lære bort.
    Likte forresten merkelappen, morsom detalj :-)
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kort med mange fine detaljer. Og er helt enig med den kjøpelykken når det gjelder scrapping, det er så moro å høre alle med et snev av dårlig samvittighet som man bare blåser langt bort - med rette. En utrolig positiv måte å bruke litt penger på, andre får jo også glede av dette!

    SvarSlett
  7. Nydelig kort, Heidi:O) Liker fargene, og den WOJ jenta er så søt. Flott design og pynting. Stilig tekst.
    Jeg gleder meg som et barn til ferie tid, da er det Askim neste, og turen skal innom både Bikuben, Minnehjørnet og Steffens:) Det er noe med det å beskøe de "Kjente" butikkene. Nå har jeg Kort og Godt her borte da, pluss, pluss, men du vet....... Bikuben er favoritt!!
    Ha en herlig tirsdag.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett
  8. Å dette kortet var nydelig Heidi! :) Lekre farger også den nydelige jenta da! Den "kleslappen" er kjempe søøt! :)

    Takk for at du ble med meg på impulsshopping! ;) Og jeg brukte BARE 100 kr mer enn deg! ;p Hihi!

    Klem

    SvarSlett
  9. Det var hyggelig å treffe deg på lørdag:-) Har lagt meg som følger, trodde jeg var det, men det var jeg altså ikke. Kjempeflotte kort du lager, så her er det masse inspirasjon å hente:-)

    Klem Mette

    SvarSlett
  10. du har fått en award som egentlig er en utfordring! sjekk ut bloggen min...
    skal hilse fra mamma som syyns d var kost å se deg igjen, og at du hadde så fint foredrag og var veldig tøff!
    men hun klarer ikke helt å finne de digistemplene? hun er ganske dårlig til å lete thihi

    SvarSlett
  11. Kjempe nydelig kort, Heidi! Så fine farger, søtt motiv og stilig med merke lappen:-)

    Ha en fin kveld! Klem Laila.

    SvarSlett
  12. Høres ut som du har hatt en flott helg Heidi! Og ja, lykke kan kjøpes for penger. La inn en større ordre i en nettbutikk i går siden jeg ikke var på messa i helga;)
    Veldig søtt kort du har laget. Du er jo så flink med Promarkersene!
    Likte veldig godt den "vaskelappen".
    Ha en flott dag!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett