søndag 25. april 2010

Ram det inn - et kort til en trommelærer


Hos Sukkersøtt har de en utfordring som heter "Ram det inn". Jeg har laget et kort til en god venn som har bursdag i uka som kommer. Han er Leon sin trommelærer og vi har blitt kjent med han gjennom korpset. Det er veldig hyggelig. Han kommer på middag en dag og skal få kortet og rosa pastell trommestikker fra Hard Rock Cafe Phuket, Thailand! He he, det er litt morsomt.
Men kortet ble ikke rosa - det må være måte på.

Trommestettet er et clear stamp kjøpt på bikuben for 15 kr. Jeg har embosset trommesettet og rammen rundt- Har laget to av blomstene selv. Inni har jeg stemplet og embosset er sitat som er så fint at jeg må dele det med dere:

Always
know in
your heart
that you
are far
bigger than
anything
that can
happen to
you

Nå må jeg ned og begynne på middag. Blir hjemmelaget lasagne med salat og hvitløksbaguetter. Lenge siden jeg laget det sist og gleder meg til litt Italiensk mat. Ute er det kaldt og surt. Godt jeg var ute i nesten hele går for da kan jeg være inne i dag og gjøre slike "må" ting!

11 kommentarer:

  1. Flott kort. Fine blomster du har lagd. Tøft stempel og så så billig da :) :) Rosa trommestikker blir en morsom gave :)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Skikkelig lekkert kort, Heidi! Så fint tromme stempel og mønster ark med noter til:-)
    Er så fine de blomstene du lager selv! Koselig sitat inni også:-) Blir fint til de rosa trommestikkene.

    Kos deg med hjemmelaget lasagne..yammy!!
    O jobber, min sønn var på middag hos mine foreldre og hadde med laks m/tilbehør hjem til meg. Var så godt atte:-) Holdt meg inni i dag også...noe bedre form..heldigvis:-)

    Ha en fortsatt fin og kreativ søndag!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Stilig kort. Enig i at det ikke trengte være rosa ;)

    Kaldt og surt her også og veldig godt å holde seg inne. Selv om jeg skulle vært ute på fotballcup hele dagen. Siden fotballspilleren ikke var i slaget i det hele tatt blei det med en kamp. Og jeg klager ikke. :)

    SvarSlett
  4. Så utrolig stilig dette var ! Blomstene dine er lekre og sitatet var virkelig flott ! Herlig gave han får da :o)
    Jeg gleder meg også til scrappedagen hos Hege :o) Det blir koselig !
    Ha en fortsatt fin søndag !

    Klem :o)

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort, og så personlig og fint. Et gjennomtenkt og flott dekorert kort. Så fine blomster du lager.

    SvarSlett
  6. Se det ja, det ble jo kjempeflott.
    Nydelig blått papir, kjempeflotte blomster og nydelig sitat.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  7. Morsomt kort og heldig trommelærer. Rosa trommestikker må jo være midt i blinken :)
    Høres deilig ut med hjemmelaget lasagne og hvitløksbrød.
    Jeg og yngstejenta på 3 våget oss ut et par timer i dag selv om været ikke var helt på topp. Var ute i fem timer i går og nøt solen... hadde egentlig håpet på en reprise i dag, men men ... Ha en fortsatt fin søndag.

    SvarSlett
  8. Tenker han blir glad både for flott kort og rosa(hi hi) trommestikker, og ikke minst for middag. Kos dere;)

    SvarSlett
  9. Så stilig dette var, det må være koselig å få et kort som er så spesial-laget! Tenker spes på stempelet ditt! Flott at du har embosset også, da blir det ekstra fint!

    SvarSlett
  10. Hva gjør du søndag 2. mai? Lyst til å være med på et lite treff på Fagerstrand. Gro T og jeg skal arrangere et vennetreff. Gratis og bare til et fåtall. Nærmere beskjed kommer.

    klem fra Angella

    SvarSlett
  11. Dette var stilig, Heidi:O) Flotte blomster, tøft motiv og lekre ark. Flott kort til en herre mann;)
    Ha en trivelig tirsdag.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett