fredag 23. april 2010

Blog candy hos Maja


Hos Majas hobbyblogg har hun laget en blogcandy med en vri - hvis du støtter et viktig prosjekt for å hjelpe jordskelvrammede i Chile så kan du også være med å vinne en flott blog candy med mange stempler.


Angella og Maja finner du link til under "mine favorittblogger"- trykk og du kommer inn til både blog candyen og prosjektet!


Prosjektet man kan støtte heter: "Amigos de Parral". Man samler inn både klær, medisinsk utstyr og penger for å hjelpe de jorskjelv rammede. Hvis du går inn på siden til Maja eller Angella finner du linker som hjelper deg fort inn til prosjektet - for min datamaskin vil ikke kopiere og lime inn noen linker i dag og jeg ergrer meg stort!!!!


Men, noen trenger din støtte og du kan både støtte og vinne på samme tid. Det er jo supert!!!

1 kommentar:

  1. Hei! Ja, denne candyen likte jeg også kjempe godt! Ofte jeg ikke melder meg på candyer men denne måtte jeg bare delta på! godt formål! :) Og takk for hjelpen med å fikse en pay-pal konto, det er jo så lett å bruke! :) Klem

    SvarSlett