torsdag 22. april 2010

Vintage utfordring sukkersøtt


Hadde veldig lyst til å delta på sukkersøtt sin utfordring denne måneden med vintage. Jeg er ikke veldig stødig på vintage men jeg synes det er utrolig morsomt å lage vintage kort og jeg liker stilen veldig godt. Derfor burde jeg jo lage vintage kort litt mer enn to ganger i halvåret! Skal skjerpe meg jeg! Har laget de to papirblomstene selv og sprayet dem med glimmermist.

Har ikke vært veldig på nett den siste tiden men jeg lover å komme litt sterkere tilbake nå som formen virker bedre igjen. Vi har jo alt fra sommer til vår og høst og vinter på en gang på østlandet og jeg har virkelig hanglet den siste tiden. Men det er flere enn meg som kjenner det i hals og bryst og hode og kropp. Heter der virus eller influensa. Samme hva, nå ønsker vi oss litt stabilt vær. Jeg hadde ryddet bort alt av barnas ullfrote. I morges var det - 5 grader ute og barna sto på fanget mitt og klatret opp i skap for å finne ullstilongs. Ha ha, litt av et syn klokken 7 om morgenen. Hender de ønsker at mor rakk litt lengre opp men de har blitt virkelig flinke til å klatre begge to. Vi må hjelpe hverandre i en familie:=)

Ja, nok om det - her er mitt bidrag. Ha en fin kveld:=)

8 kommentarer:

  1. Wow Heidi så super nydeligt vintage kort , så flotte detaljer og sikke sødt motiv. Tusind tak for at du deltager på sukkersött og så må du have god bedring.
    knus Pia

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, Heidi. Så morsom morgen, - ser det nesten for meg den klatringen! Snakkes.

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, så søtt bilde :)
    God bedring :)

    SvarSlett
  4. Nydelig vintage kort, Heidi!!
    Så fine blåfarger, søtt motiv og love forever billett perfekt til:-). Kjempefine de selvlagede blomstene ble du!

    Vi får håpe på litt varmere vær...-5 er litt for kaldt nå:-)
    Nattaklem Laila.

    SvarSlett
  5. Åååå for et herlig kort da:) Likte godt teksten du hadde skrevet på billetten, og blomstene ble kjempeflotte:)
    Flott å høre at du blir bedre i formen:)
    Kunne godt tenke meg å vært flue på veggen hjemme hos deg og sett på klatringen hi hi. Kan tenke meg dere har mange utfordringer som må løses, men du høres virkelig ut som ei som gyper på med frisk mot:)
    Jeg har også pakket bort vinterklærne, men brrrrrr det var vist litt for tidlig:(
    Ønsker deg en riktig fin helg;)

    SvarSlett
  6. Så flott skisse du har laga.Du mestrer jo vintage stilen veldig flott!takk for hyggelig kommentar på siste skissa mi. God helg til dere:-)

    SvarSlett
  7. Stilig at du har stanset ut bildet med din nye Spellbinders dies! :) Og de blomstene du har laget selv ble bare såå lekre da og passet flott til de lyseblå rosene! :) Et lekkert Vintage kort, rett og slett! :) God helg vennen, kanskje vi sees! ;) Klem

    SvarSlett
  8. åååh for et nydelig kort♥
    Lurte litt på hvor du har funnet det søte bildet?:)

    SvarSlett