mandag 12. april 2010

Sukkersøtt utfordring - rosa, brun og turkis


Måtte bare hive meg med på sukkersøt sin utfordring og fargene brun sammen med rosa og turkis er kjempeflotte. Her er resultatet mitt. Gjorde det nesten ferdig i går kveld men noe gjensto. Så på morra kvisten i dag har jeg laget innsidene og jeg har gjort ferdig forsiden og baksiden. Så har jeg kranglet med scanneren som absolutt ikke liker å roser og opphøyde Magnolia figurer i scanneren. Men, jeg vant til slutt:=)

Nå gjenstår litt husarbeid bare og så skal jeg ut etterpå. Tenkte jeg skulle gå ungene i møte på hjemveien - det er intet offer i sånt nydelig vær! Håper dere andre får en flott dag.

Klem fra meg :=)

12 kommentarer:

  1. Nydelig kort i flotte farger:) Det motivet er så hærlig:)
    Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  2. Lekkert kort du har laget (",)
    Kos deg i finværet, hilsen fra Karin

    SvarSlett
  3. Så nyyydelig kort, Heidi! Lekre farger sammen! Har brukt samme søte Magnolia på mitt siste innlegg også:-)
    Flott komposisjon på kortet og nydelige blomster!
    Måtte slå opp i synonym ordboka på koselig kommentar fra deg i dag...hihi.

    Ha en strålende mandag og en fin uke!
    KLem Laila.

    SvarSlett
  4. Nydelig kort i flotte farger.

    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  5. Hiv og hoi for et lekkert kort Heidi.
    'Nyyyydelige farger og jeg likte meget godt det stempelet du har brukt med tekst fra Helen Keller. Hvor har du det i fra?

    Ha en super dag videre.

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kort.
    Nydelige papirer og herlig fargelagt motiv.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  7. Dette kortet var bare helt nydelig. Tekststemplene dine er så flotte, arkene er nydelige, stempelet er søtt, supert med hjørneteksten du har til det. Bare helt lekkert dette.

    SvarSlett
  8. Kjempe flott kort i nydelige farger.
    Klem Tone

    SvarSlett
  9. Kjempeflott kort i nydelige farger. Likte veldig godt teksten, både den på "tagen" og den andre:) Håper du fikk en flott dag ute i det fine været:)

    SvarSlett
  10. Hei Heidi:-)

    Takk for at du vil bli med på blogg candy`en min:-) Lykke til!!

    Mye fint i bloggen din!
    Har lagt meg til som følger hos deg.

    Ha en fin uke.

    Klem, Astrid

    SvarSlett
  11. Hei vennen! Har kommentert dette muntlig til til deg så du vet jeg liker det,men måtte legge igjen en liten hilsen også! .) Det er helt nydelig dette kortet! Magnolia jenta er så utrolig søt også synes jeg det ble stilig med det nydelige tekst stempelet inni rammen!:)

    PS: kan du ikke lage sånn oppsett at man ser det du har laget mens man kommenterer...har en tendens til å glemme noen av de fine detaljene jeg vil kommentere når jeg ikke kan se de samtidig! ;) Hos meg tror jeg man kan skrolle oppover for å se det jeg har laget...og noen har en sånn boks som kommer opp i tillegg der man kommenterer...bare et lite tips fra min teflon hjerne! ;)

    Klem

    SvarSlett
  12. så super nydeligt kort i søde farver og lækkert farvelagt motiv.
    knus Pia

    SvarSlett