onsdag 28. april 2010

United states Karen doodles challenge blog


I've made a card for the united States challenge with the theme "mom/feminine". I've used webster pages and of course Bazzil. I've stamped the words "take time to smell the flowers" and also stamped the little butterfly. i've used a couple of swirls here and there and the cute stamped image is colored with Promakers. The patterned paper from webster pages is so beautiful and it makes it harder to put things on the card. So these is my result. Thank you for the challenge :=)

14 kommentarer:

  1. Søtt kort. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Produktiv du er i dag da Heidi:-)
    Nydelig mønster ark og søtt motiv du har fargelagt med promakers! Et flott kort!!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Helt enig. Websters Page trenger ikke mye pynt, kortet blir nydelig likevel.

    :o)

    SvarSlett
  4. Dette kortet ble så nydelig! Bare rett og slett nydelig!

    SvarSlett
  5. Det ble kjempeflott Heidi, fint hvordan du hadde "kompletert" det flotte arket med blink og stempling;)
    ha en flott torsdag;) her ligger tåka tett:(

    SvarSlett
  6. Hei :) flott kort du har her :)

    Jeg har fulgt denne malen http://scrapgalen.blogspot.com/2009/11/varmeljuskort-beskrivning.html til telyskortet. Denne linken er også under det første telyskortet jeg lagde. Men jeg har lagd eskelukking på mine kort og knytt bånd utenpå.
    Vær obs på at telysene kan variere litt i størrelse, så du må kanskje legge til en halv cm på høyden.
    Håper dette ble forståelig, bare spør om det er noe du lurer på.
    Hilsen en SCRAPPER som også har fått dilla på kort :) Klem .

    SvarSlett
  7. Tror ikke den linken virker helt her , Gå inn på den i bloggen min :)

    SvarSlett
  8. Hei på deg Heidi!!
    Tusen takk for koselig kommentar!!
    Det var dumt at vi ikke fikk hilst på hverandre i Ski....jeg visste jo hvem du var, men våget meg ikke bort.... :( Jeg skal tørre om jeg får en ny sjanse :))

    Skikkelig flott kort du har laget!! Flott bruk av mønsterarket og plasering av motivet!!
    Kjempekjekt å se at du lager så mange flotte kort for tiden :))

    Klemmer fra Jannhild

    SvarSlett
  9. Wow, jeg er stolt av deg altså! 100kr også fikk du jo mye for dem også da høres det ut som!!!! Dette kortet er forresten nydelig. Digger WP arket du har brukt og jenta passer såå nydelig til arket i de fargene du har brukt på henne! :) Sitatet er veldig koselig og viktig å tenke på i en stressende hverdag! :) :)Digger det supre motivet du har brukt på kortet under her også...og sjørøver stilen er bare såå kul og helt fam.Rahm! ;) Ha en fion dag og hils bursdagsmannen din! ;) Klem

    SvarSlett
  10. Nydelig kort du har laget, dette websterarket er veldig lekkert. Stilig motiv også!
    Så masse fint du hadde laget under og siden jeg var her sist, variert og flott!!!
    Du spurte hvordan jeg fikk tid til alle innleggene, og det er jammen et godt spørsmål ;-) Har ikke tid nå om dagen, men hadde mange lange kvelder alene, og da passet det greit å scrappe. Med mann i nordsjøen og unger i seng, vant scrapping over andre syssler (litt hektet). Nå derimot, med man hjemme og unger seinere i seng, er det blitt mindre. Men men kos er det uansett :-D
    Ha en fin kveld!
    Klem Guro

    SvarSlett
  11. Adorable card, love the DP and your coloring is just perfect. Good luck and thank you for joining in on the fun at Karen's Doodles challenge blog.

    SvarSlett
  12. hei. så flott at du likte ideen min, den er det bare å låne =) koselig å inspirere andre.
    klem

    SvarSlett
  13. love this!!! what gorgeous papers for that sweet little image! Thanks for playing along with us at Karen's doodles this week,hope to see you again soon:)

    SvarSlett
  14. Hallo Heidi!
    Kjempeflott kort du har laget! De Webstersarkene trenger ikke mye pynt, er nesten så en redd for å ødelegge dem;) Ditt ble kjempenydelig!
    Takk for koselig besøk og kommentarer hos meg.
    Ha en flott og kreativ uke!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett