fredag 23. april 2010

Sukkersøtt utfordring - innraming


Dette ble et kort hvor jeg har brukt inramming. Den lille tynne kanten med er innramingen og den er fra en qk dies. Føler også at blomstene inrammer motivet og jeg har sydd noen sting i hvert hjørne hvor det ikke er blomster. Dette blir jo også en slags ytre inramning. Dette kortet skal jeg gi til en dame som nettopp har fylt 50 år. Hun liker veldig godt slike vintage bilder og så er hun veldig glad i blomster og rosa og bling. Så dette kortet kunne ikke bli veldig vintage men er heller litt shabby shik (skrives det slikt ?).

Fredagskveld med hjemmelagd pizza. Brus på fredager og jeg har kjøpt meg en hobby sjokolade. Den har jeg spist halvparten av og nå skal jeg snart spise den siste biten - nammmm!

9 kommentarer:

  1. Så fint kort, fint bilde. Det lyseblå mønsterarket var så søtt :) flott med sømmen :)
    ha en fin helg :)

    SvarSlett
  2. så smukt kort og flot indramning.
    knus Pia

    SvarSlett
  3. Å! Supersøtt motiv!
    Lekkert kort! Takk for at du har deltatt i utfordringen.

    klem, Carina

    SvarSlett
  4. Nå er det en stund siden jeg har vært på besøk i bloggen din. Og det jeg ser at du har virkelig kastet deg over kortlaging. Masse flotte kort. :) Og den siste layouten din var nå bare herlig :)
    God helg

    SvarSlett
  5. Så lekre ark til de blomstene, eller er det omvendt?. Nydelig kort du har laget, Heidi. Morsomt med alle de forskjellige måtene du har tenkt innramming.

    SvarSlett
  6. Så rask du var med nytt kort!og veldig flott ble det også.Syns det var flott med to typer innramming.Tenker mottaker blir glad for dette ja. Godt med fredagskveld,og at det er lov til å kose seg med en sjokolade :-)

    SvarSlett
  7. Men i alle dager... tenk at jeg skulle dumpe innom bloggen til "kjentfolk" sånn helt tilfeldig... jeg tar ikke feil nå?? Vi har jo sagt hei til hverandre hvertfall...?
    Så fine kort du lager!

    SvarSlett
  8. Kjempeflott kort.
    Herlige farger og papirer.
    Lekkert bilde...
    Klem fra KAia

    SvarSlett
  9. så fint kort du har laget!
    Med nydelig gamel bilde. Jeg liker den tynne blå rammen du har rundt bilden.
    Jeg slenger meg med som følger :O)

    Lykke til!

    Klem Nina

    SvarSlett